“Genderyönümlü pedaqogika” üzrə təlimləndirilən 400-ə yaxın müəllim təhsil sistemində gender bərabərliyini təşviq edəcək
Bakı, Gəncə və Lənkəranda keçirilən “Genderyönümlü pedaqogika” üzrə təlimlərə cəlb edilən 400-ə yaxın müəllim gender bərabərliyi mövzusunda məlumatlılığını artırıb. Qeyd edilən təlimlər Avropa İttifaqı tərəfindən maliyyələşdirilən, BMT-nin Qadınlar üzrə Agentliyi və BMT-nin Əhali Fondu tərəfindən birgə həyata keçirilən “Avropa İttifaqı gender bərabərliyi naminə: Birlikdə gender stereotiplərinə və gender əsaslı zorakılığa qarşı” proqramı çərçivəsində Elm və Təhsil Nazirliyi ilə əməkdaşlıq əsasında “Regional İnkişaf” İctimai Birliyi tərəfindən icra edilən “Genderə həssas məktəblərin təşviqi” layihəsi çərçivəsində keçirilib.
Təlimlərin əsas məqsədi layihənin hədəf regionları olan Bakı,
Gəncə və Lənkəran şəhərlərində yerləşən ali və ümumi təhsil
müəssisələrində çalışan müəllimlərin genderə həssas pedaqogika üzrə
biliklərinin təkmilləşdirilməsi, gender bərabərliyinə əsaslanan təhsil
sisteminin müxtəlif aspektləri haqqında məlumatlandırılması, həmçinin bu sahədə
praktiki bacarıq və səriştələrinin artırılmasıdır.
Hədəf
regionların hər birində 4 həftə davam edən interaktiv təlimlər müəllimlərin genderə həssas pedaqogika üzrə bilik, bacarıq və yanaşmalara
yiyələnməsini təmin etməklə yanaşı, onların qız və oğlanların tədris və təlim
proseslərində bərabər iştirakına imkan yaradan genderə həssas metodologiyalardan istifadəsinə dair məlumatlılığını artırıb.
“Biz məktəb
və sinif daxilində şagirdlərə cinsindən asılı olmayaraq bərabər tədris və
fəaliyyət mühitinin yaradılmasının vacibliyinə diqqət yönəltməyə çalışdıq. Eyni
zamanda, sinif otağının oğlan və qız şagirdlərinin ehtiyaclarına uyğunlaşdırılmasının əhəmiyyətindən danışdıq.
Təlimdə iştirak edən müəllimlər inkişafetdirici və dəstəkləyici mühitin
təşkilində gender aspektini nəzərə almağın yeni yollarını öyrəndi və maraqlı
təkliflərlə çıxış etdilər.” - Genderyönümlü pedaqogika üzrə “Təlimçilər üçün
təlim” proqramının iştirakçısı, Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin baş
müəllimi, təlimçi Gülşən Eminova bildirib.
Təhsil sistemi vasitəsilə
məktəb icmaları və geniş ictimaiyyətin gender məlumatlılığının artırılması və
gender stereotiplərinin aradan qaldırılması məqsədilə icra olunan “Genderə
həssas məktəblərin təşviqi” layihəsi çərçivəsində, həmçinin
genderyönümlü pedaqogikaya dair yeni hazırlanmış məzmunun ibtidai pedaqoji təhsilin
kurrikulumuna inteqrasiyası, eləcə də bu sahədə davranış dəyişikliyinə yönəlmiş
kampaniyaların həyata keçirilməsi nəzərdə tutulur. Qeyd edək ki, layihə üzrə
hazırlanmış genderyönümlü pedaqogikaya aid təhsil resurslarının məzmunu müəllimlərin
sinifdə qarşılıqlı əlaqəni genderə həssas və öyrənmə mərkəzli etmək üçün səriştələrini
artırmaqla, onların peşəkar ehtiyaclarına cavab verir.