İnklüziv təhsillə bağlı beynəlxalq elmi konfrans keçirilib
Avropa İttifaqının maliyyə dəstəyi ilə “Regional İnkişaf” İctimai Birliyinin (RİİB) icra etdiyi “Müəllimlərin inklüziv təhsil sahəsində bacarıqlarının artırılması” layihəsi çərçivəsində “İnklüziv təhsil: reallıqlar, çağırışlar və perspektivlər” mövzusunda onlayn beynəlxalq elmi konfrans təşkil olunub. Tədbir Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti (ADPU) və Kanadanın Konkordia Universiteti (Concordia University of Edmonton) ilə birgə keçirilib.
Avropa İttifaqının maliyyə dəstəyi ilə “Regional İnkişaf”
İctimai Birliyinin (RİİB) icra etdiyi “Müəllimlərin inklüziv təhsil sahəsində
bacarıqlarının artırılması” layihəsi çərçivəsində “İnklüziv təhsil: reallıqlar,
çağırışlar və perspektivlər” mövzusunda onlayn beynəlxalq elmi konfrans təşkil
olunub. Tədbir Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti (ADPU) və Kanadanın
Konkordia Universiteti (Concordia University of Edmonton) ilə birgə keçirilib.
İkigünlük konfransın açılışında çıxış edən layihə rəhbəri Leyla
Tağıyeva bildirib ki, bu layihənin icrası ilə inklüziv təhsil sahəsində kadr
potensialının gücləndirilməsi, dərslik və digər əyani vəsaitlərin hazırlanması,
inklüziv cəmiyyətin formalaşdırılması üçün ictimai maarifləndirmənin
genişləndirilməsi, qanunvericilik bazasının təkmilləşdirilməsinə dair
təkliflərin hazırlanması və digər istiqamətlərdə işlər görülüb. Bununla da
“2018-2024-cü illərdə Azərbaycan Respublikasında sağlamlıq imkanları məhdud
şəxslər üçün inklüziv təhsilin inkişafı üzrə Dövlət Proqramı”nda qarşıya
qoyulan bir sıra məqsədlərin reallaşdırılmasına töhfə verilib.
ADPU-nun prorektoru Asəf Zamanov qeyd edib ki, layihə kadr
hazırlığı işinə bir çox aspektdə faydalı olub. Belə ki, beynəlxalq ekspertlərin
iştirakı ilə hazırlanan inklüziv təhsil üzrə təlim modulları universitetdə 4
ixtisas üzrə “İnklüziv təhsil” fənninin proqramına inteqrasiya edilib. Layihə
çərçivəsində ADPU və onun filiallarında müasir texnoloji resurs və əyani
vəsaitlərlə təmin edilən, kadr hazırlığı üçün faydalı mənbə olan İnklüziv
Təhsil Mərkəzləri yaradılıb.
Avropa İttifaqının Azərbaycandakı səfiri Kestutis Yankauskas
ötən müddət ərzində layihə çərçivəsində dayanıqlı məhsullar hazırlandığını qeyd
edib. Səfir, həmçinin bütün şagirdlərin keyfiyyətli təhsil alması üçün elmi
tədqiqatlara əsaslanan təlim yanaşmalarının tətbiqinin vacibliyini diqqətə
çatdırıb.
Təhsil İnstitutunun direktor müavini Ülkər Babayeva inklüziv
təhsilin Azərbaycanda təhsil siyasətinin mühüm tərkib hissəsi olduğunu, son
dövrlərdə qəbul edilən qanun və proqramlarda inklüziv təhsilə xüsusi yer
verildiyini vurğulayıb.
UNICEF-in Azərbaycandakı nümayəndəliyinin Təhsil proqramının
rəhbəri Leyla Həsənova Uşaq Fondunun icra etdiyi oxşar layihə çərçivəsində RİİB
ilə çoxistiqamətli əməkdaşlıq edildiyini bildirib. O, həmçinin inklüziv
təhsilin yalnız əlilliyi olanların deyil, bütün uşaqların bərabər və
keyfiyyətli təhsil almasını təşviq edən anlayış kimi təbliğ olunmasının
vacibliyini diqqətə çatdırıb.
Təqdimatlar bölümündə “İnklüziv təhsilin dəstəklənməsi: nələr
səmərəlidir, nələr deyil?” mövzusunda təqdimatla çıxış edən Kanadanın Konkordia
Universitetinin prezidenti Timoti Lorman inklüziv təhsilin milli və beynəlxalq
kontekstdə daim təkmilləşən bir proses olduğunu və mütəmadi islahatlar
aparmaqla buna hazırlıqlı olmağın vacibliyini qeyd edib.
Daha sonra beynəlxalq təhsil eksperti Piter Qrayms, inklüziv
təhsil üzrə beynəlxalq ekspert Marike Stivens, İnklüziv Təhsil Mərkəzinin
direktor müavini Amelia Roberts və Portuqaliya Təhsil İdarəsinin direktoru
Filomena Pereira inklüziv təhsilin uğurlu tətbiqi üçün yol xəritəsi, müəllim
inkişafına dair beynəlxalq təcrübə və tendensiyalar, inklüziv təhsili
dəstəkləmək üçün tədris prinsipləri, bu sahədə beynəlxalq təcrübə və
perspektivlərə dair məruzə və təqdimatlarla çıxış ediblər.
200-dən çox yerli və beynəlxalq ekspert, inklüziv təhsil üzrə
mütəxəssis, gənc tədqiqatçıların iştirakı ilə keçən tədbirdə, həmçinin inklüziv
təhsilin fəlsəfi əsasları, hüquqi aspektləri və digər istiqamətlərdə məruzələr
dinlənilib, müzakirələr aparılıb.